100 jungfrur

Jag läste på vägen till jobbet att en kinesisk f d toppolitiker trodde att han skulle förlänga livet genom att lägra 100 jungfrur. Där har vi ett hälsotips i min smak! Skulle man kanske kunna få läkarpreskription på det?

Men allvarligt talat; Nu är politikern dock dömd för 36 våldtäkter.....han kommer nog rätt snart att önska att livet inte var så långt i alla fall.

Över huvud taget verkar folk helt ha tappat verklighetsförankringen vad gäller följden av ens handlingar! Den senaste tiden har ett flertal vansinnesdåd ägt rum både här och utomlands. På Kungsholmen dödas Riccardo genom att ett ungdomsgäng hoppar på hans huvud! Förstår inte killarna i det här gänget att om man hoppar på någons huvud (JÄMFOTA!) så förstör man inte bara den personens liv utan även sitt eget i förlängningen?
På Stureplan hoppar två killar in i en bil och kör med berått mod ihjäl två killar som de haft lite beef med. Har det totalt undgått dem att barn är mjuka, bilar är hårda?

Och den här galningen i Finland orkar jag inte ens tänka på....

Vart f-n är världen på väg?

Kommentarer
Postat av: Mirami

"Vart f-n är världen på väg?" Det undrar jag med :(

Kul läsa ditt bloggande om SM.

2007-11-08 @ 20:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0