Älskande matrona!

Nu är jag så i gasen att jag glömmer skriva inlägg.
Å andra sidan är väl alla som är intresserade av detta och läser här ändå i samma lokal som jag så.....
Två ronder till avverkade och det har blivit två vinster till! 8 av 9. Jag är imponerad själv. Och 12 rullar har det blivit.

En tät match mot Stina Lundin resulterade i knapp vinst och sedan stod den hittillsvarande tvåan Håkan Nord för motståndet. Förra SM hade jag lekstuga med honom och det blev inte mycket bättre denna gång. Rullade ihjäl honom med MaTRONa och ÄLS(K)ANDE.

(Förresten kanske ni icke-Scrabblare vill ha det där med paranteser och gemener bland versalerna utrett. En gemen betyder att jag utnyttjat en blank och en parentes innebär att bokstaven redan låg på brädet. Så lätt är det.)

En match kvar till speldagens slut och bankettkvällens inträdande. Jag lär inte blogga mycket under banketten eftersom jag lovat att sjunga En kväll i juni oavbrutet med Lena Vikberg. Stackars er som inte är där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0