En sån där dag till!

Det bor en kille i mitt hus som har den säregna ovanan att utbrista i köttiga eder på full volym vid udda tider. Mitt i natten kan man plötsligt höra "Jävlars förbannade skit!!!" eller liknande så man tror att han försöker landa JAS-plan i lägenheten. Det är aldrig någon som svarar så det verkar som han bor själv. Jag har ibland undrat vad det är som gör honom så frustrerad.

Efter debaclet med kameran beslöt jag mig för att städa lite till, utöver torkandet av golv som jag fick vidta igår efter julmustbomben. På datorbordet stod ett par ölburkar. Pant, tänkte jag och plockade åt mig dem en efter en. Den sista var överraskande nog bra mycket  tyngre än de andra vilket gjorde att jag tappade denna och anledningen till att den inte var så tung rann ut över min skrivbordsstol. Gammalt öl är ju inte precis vad man önskar att ens skrivbordsstol placerad i ens sovrum ska dofta. Har Lars Lagerbäck och jag samma biorytmkurvor, tro?
Jag bestämde mig för att följa mitt råd från igår och lugna ner mig med lite Betapet-spelande. Som alla vet är jag ju en mycket sansad spelare som aldrig brusar upp vid motgång, men så har jag aldrig varit med om det som nu hände. Efter sex raka förluster med konstant dålig jämvikt så brast det.

Jag undrar vad min granne har för användarnamn på Betapet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0