Ni har ett uppdrag fr o m NU!

Nästa vecka är jag i Göteborg och kan inte se den parodi på tävling som är Idol 2007.
Nästa gång jag ser Idol så vill jag inte se nån skånsk betongkoloss utan fantasi stå och yla skräckslaget i TV! T o m jag själv är mer rock'n'roll när jag gnolar En kväll i juni på väg till jobbet en måndagmorgon.

Hans motivationstal var det absolut mest patetiska jag någonsin hört: "Ja, en andra chans är ju...alltid trevligt så det...öh...vore trevligt om man fick en andra chans...."

Svenska folk, skärp er! Globen-finalen måste bli ett blondin-derby!


Kommentarer
Postat av: Jag

Hör av dig när du kommer till Gbg

2007-11-24 @ 11:39:53
Postat av: Anonym

vem vill se han? nånsin igen?
jag borde ha röstat, men jag skulle o andra sidan ha
röstat på mari så daniel hade kanske blitt utröstad ändå. för om andreas som alltid var usel så glänste marie jäklar va hon gav, jag trodde inte hon kunde det.

2007-11-24 @ 13:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0