Ond onsdag

Mitt Stockholm har blivit kallt. Det är fläckvis så halt att bilarna voltar i parkeringsrutorna.
De där jävla plastbitarna bildar bara ungerska glosor och Idol-Andreas ska sjunga Conga. För varje minut kommer jag på en ny sak jag har glömt att göra och som måste göras innan jag slutar på kundtjänst.
Höstdepression.

City basunerar ut att de vet hur man hittar lyckan som singel. Och det är inga raggningstips som man först kan tro. Det hade det antagligen varit om det inte rört sig om en artikel på Livsstils-sidan. Är det meningen att vi killar egentligen ska läsa Livsstils-sidan? Citys skribent kommer bl a med det rådet att man ska skriva alla negativa tankar på lappar, knyckla ihop dessa och kasta i papperskorgen.

Blaha.
Blaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0