Rond 2, och jag ångar på

Rond 2 spelad och jag fortsätter i stor stil. Två rullar även denna gång, (M)EDIaTEK och ZONERAD. David Lundin, som slog Daniel Domert i första rundan, stod för motståndet. En vinstmarginal på nästan 200 poäng.

HenJon är lite frustrerad efter att ha förlorat mot Matilda Gnospelius och Andreas Sundberg i tät följd. Han sa något om att sluta spela det här j-la spelet, men vi vet att han ljuger.

Och så är jag stolt husse till vandringshamstern Gunnar. Det där med vandringshamstrar och andra djur av samma ambulerande karaktär kan tarva sin förklaring för de icke-scrabblare som läser det här, men det får vänta. Jag måste spara min urblåsta hjärna till sista ronden för idag.

En till och sen i säng, fast kanske en öl och lite rundpingis först.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0