Sanslös söndag!

Jag struntade i bloggandet mellan ronderna idag, jag ville inte riskera att missa fokus. OCh det var kanske tur, det lär vi aldrig få veta.

Nu är jag äntligen hemma i Norsborg i gen och silvermedaljen hänger säkert runt halsen. Silvermedaljen hänger säkert runt halsen! Och hade det inte varit för en liten uppsaliensare som var bakfullast i kommunen så hade den varit av guld. Jag vann de fyra första matcherna idag men föll i den sista, och missade på så sätt SM-tecknet. Surt men med någon dags perspektiv på det hela så kommer jag nog att kunna svälja förtreten och börja gotta mig åt framgången i stället.

Full resultatlista och allt annat skvaller finner ni på www.scrabbleforbundet.se. Nu lägger Banjo-Herren SM åt handlingarna. Vilka dagar! Vilken fest!

Kommentarer
Postat av: Mikael Ström

:D sjukt bra spelat Johan

2007-11-04 @ 23:37:52
Postat av: Jojo

Grattis till medaljen!

2007-11-05 @ 08:19:53
Postat av: john skogman

Grattis!!!

Fan du vad du skördar!

Fira segern öl snart?

2007-11-05 @ 10:08:42
Postat av: Trogen läsare

Jag gillar reklamen på den här sidan:

Banjo Billigt
Banjo, begagnat! Handla allt inom musik på Tradera

2007-11-05 @ 14:08:26
Postat av: Banjo-Herren

John:

Ett avgjort bra förslag!

2007-11-06 @ 09:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0