Stockholmssyndromet drabbar Göteborg

Det lär inte bli så mycket bloggat i morgon. Jag kommer att vara i Göteborg och dit har inte internet nåt ännu.

Jo, det har det, men i den klassiska Scrabble-lokalen i Majorna är ännu inte internet installerat. Och jag är för snål för att blogga via mobilen.
Turneringen i Göteborg har drabbats av en otrolig mängd sena avhopp, man skulle kunna tro att det är en Stockholms-turnering. Länge har det varit mer regel än undantag att en tredjedel av de anmälda till Stockholmsturneringar lämnar återbud under sista veckan före turneringsdagen. Trenden bröts i och med lokalmästerskapen.

Vad som orsakar avhoppen är oklart, men det går ju vinterkräksjuka nu. Själv är jag lite krasslig i halsen, men så länge det inte är något på väg upp genom densamma så är jag game. Än finns det ratingpoäng kvar från SM att dela med sig av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0