Tom i bollen

Jaha, vad ska man göra nu?
Jag kan inte låta bli att tycka att livet blev lite tomt nu när SM är över. Inga TV-kändisar som ringer och inga intervjuer att springa iväg till, inga TV-team att snubbla över var man än går. I morgon kommer jag dock att få återse de vita plastbitarna med bokstäver och pyttesmå siffror på igen, för då är det dags för spel på Soft igen. Undrar om Robinson-Robban kikar förbi? Inte så värst troligt, men man kan ju inte låta bli att måla upp bilden av den min som bartendern på Soft skulle få om Robban glider in där, beställer en öl och sedan slår sig ner med oss och spelar Scrabble hela kvällen.

Det värsta är nog att han skulle bli ett av svenskt Scrabbles största dragplåster. Jag vet ju att en av de stora anledningarna till att jag kom till Scrabble-turneringar i början var för att träffa Stefan Diös eftersom han översatte och översätter Kalle Anka & C:o. Vi har alla våra olika idoler.

Det blir inte mycket skrivet här idag eftersom jag fortfarande är dödstrött efter helgen samt att det största som hänt idag tills vidare är hemligstämplat.

Se där, en liten cliffhanger. Idag har min blogg slagit besökarrekord igen! Det är kul. Tack för att ni kom!


Kommentarer
Postat av: Trogen läsare

Nämen berätta nu då, vad har hänt? Har du gift dig?

2007-11-05 @ 22:52:06
Postat av: JS

keep up the good work!

2007-11-06 @ 08:42:44
Postat av: Banjo-Herren

Ja, det hade ju verkligen hunnits med, TS. Jag har ju inte haft något annat för mig på sistone. :)

2007-11-06 @ 09:03:39
Postat av: Ny läsare

Åhh, döspännande ju. Kan du inte säga hur länge det kommer vara hemligt?

2007-11-06 @ 10:39:18
Postat av: J

Ut med det nudå

2007-11-06 @ 11:55:13
Postat av: Andreas

Jag vet jag vet! Vem ska jag skicka min gissning till?

kram

2007-11-08 @ 01:42:26
URL: http://scrabblegeek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0