Bloggus interruptus

Jag är svensk mästare på att skjuta upp saker. Jag hade kunnat turnera i folkparkerna med det, men har bestämt mig för att skjuta upp det projektet.

Och så sitter man här som ett ruttet bär och allt har liknat misär alldeles för länge. Lägenheten ser ut som ett....nja, inte riktigt som ett bombat skithus...det skulle väl vara skithuset då...men det ser inte så trevligt ut i alla fall, och i morgon är det fredag och jag väntar besök i helgen. Jag borde skaffa besök lite oftare så blev det oftare städat....

Och i stället så känner jag att jag måste leverera några rader till mina trogna läsare som för tillfället redan har rusat upp till 3! Jag läste någon stans att just 3 är medelantalet trogna läsare för bloggar. En till och jag är på övre halvan!

Sådärja, nu behöver jag bara skriva ett klatschigt slut (Jag rullade förresten KLATSCH på Betapet igår) men jag tror jag väntar lite med det.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0