Gomorron Sverige

Det blir Gomorron Sverige med Scrabble i alla fall.
På fredag kommer fyra spelare, bl a jag, att medverka i studion. Tanken är att vi ska sitta och lira programmet igenom och bli intervjuade emellanåt. Det blir säkert något jättefint som ingen bör missa.

Surt bara att jag hann hit till Örebro innan de bestämde sig. Nu måste jag åka tillbaka imorgon, gå upp ruskigt tidigt  på fredag för att efter sändningen åka tillbaka till Örebro. Ingen ultimat uppladdning, men så totalt värt det!
Jag som är så mediakåt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför kallar du dej Banjo-herren?

2007-11-01 @ 09:16:12
Postat av: Anonym

för att det är ett anagram fattarduväl
det står för: "henjon er bra"

2007-11-01 @ 09:39:04
Postat av: Banjo-Herren

Det är ett anagram, ja.
Och HenJon är ganska bra i vissa avseenden, men i det här fallet är det anagram för något annat. :)

2007-11-01 @ 09:54:26
Postat av: Ny läsare

*väntar otåligt på nästa inlägg*

2007-11-01 @ 11:38:28
Postat av: Trogen läsare

Jag tror att banjoherren just nu kan ses irra runt på gatorna i Örebro med en allmänt förvirrad uppsyn

2007-11-01 @ 15:10:47
Postat av: Trogen läsare

Jag tror att banjoherren just nu irrar runt på gatorna i Örebro, med en allmänt förvirrad uppsyn

2007-11-01 @ 15:12:40
Postat av: Vesna Knezevic

Hej igen Johan,

Vad är det för strunt du sitter och skriver? Vem skulle vara intresserad av att läsa om hur en vilt främmande människa klarar sig i Scrabble - vad det nu är för något?
Ska jag berätta för dig hur det går för mig och vilka siffror jag sätter ihop i Sudoku? Eller vilka schack-partier jag spelade med morsan när jag var liten? Äh, skriv nåt vettigt - vettja'. Annars lär du väl inte få så många kommentarer. Tack o hej leverpastej, som den gode Bert brukade avsluta sina dagboksidor i boken "Berts Bravader".

2007-11-06 @ 14:26:57
Postat av: Banjo-Herren

De flesta som läser den här bloggen är mycket intresserade av Scrabble, Vesna.

Om du likställer dina sudoku och schackpartier mot morsan med svenska mästerskapen i Scrabble så förolämpar du mig och de flesta läsarna här. Men det är naturligtvis din frihet.

2007-11-06 @ 15:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0