Semester, någon?

Så var det dags igen.
Dags att boka semester, den här gången för sommaren.
Jag är ledig vecka 26 till 28 och då tänkte jag åka någonstans åtminstone en vecka, helst vecka 26 eller 27.
Det är bara ett litet krux...eller två.

Jag vet inte vart jag vill åka och jag är ytterst ovillig att åka ensam. Efter mitt planlösa irrande i Bryssel i påskas så känner jag att jag behöver resesällskap. Dessutom är det ju alltid roligare att vara flera.

Därför gör jag helt enkelt så här:
Är det någon i läsekretsen som vill åka på semester med mig?
Det enda som är bestämt är alltså tidpunkten, vecka 26 eller vecka 27. Eller båda om förslaget är tillräckligt bra. Annars är jag vidöppen. Maila eventuella förslag till mig. För att spara tid och arbete så återanvänder vi schlagermailadressen: [email protected]

Detta är alltså inget skämt. Bästa förslag kommer att verifieras! Vad som är bäst bedöms av mig enväldigt.
Jag är ingen utpräglad strandraggare, men det tror jag de flesta som läser här har förstått redan.

Kom igen nu, hjälp mig!
(Det här låter mer desperat än det är, egentligen är det en kul grej som jag kommit på för att om möjligt slippa bestämma själv... ;) )

Kommentarer
Postat av: Jag

Vad är det för fel på att säga datum istället för veckor?



Häng med till Roskilde. Det är då någon gång.

2008-05-01 @ 16:14:27
Postat av: Anonym

Bra idé!

Jag tycker att du ska efterlysa ngn att aka till Grekland med! Grekland ar varmt, roligt, erbjuder god mat och mycket noje o uteliv!! Jag har tidigare sjalv letat efter resesallskap via Internet och jag maste saga att den resan blev otroligt lyckad och jag har flera kompisar som gjort samma sak med samma lyckade resultat!! Banjo-Herren behover sol och varme!



Jag hoppas att du kan hitta ngn att aka med, i vilket fall som helst sa var det en jattebra idé att efterlysa resekompisar...

Kanske kan jag fa utnyttja din sida sjalv om ngn vecka om jag fortfarande inte bestamt mig for vad jag ska gora i sommar..



Ha det bra! Kram Galpal vk

2008-05-03 @ 13:17:23
Postat av: Mirami

Skulle vi inte dra ihop ett gäng Scrabble-singlar för gemensam resa något tag? Det diskuterade vi några stycken då vi promenerade på Stockholms gator på jakt efter lämplig restaurang. För att resa är ju så kul, men ännu mycket roligare om man har sällskap.

2008-05-04 @ 22:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0