Uppackad och utvilad

Nyligen tillbakakommen från min exil i Kazakhstan i måndags och bland det första jag fick höra efter att ha efterlyst lite hederligt kontorsskvaller är att vi har haft en kvinnlig kandidat på intervju för en säljtjänst..

Kalla rysningar nedför ryggen...svettdroppar pärlar sig på pannan..Har hon slagit tillbaka? Var det HON? Har Farlig åter hittat mig? Borde jag packa min kappsäck igen? Är det lika lång väg tillbaka?

Nej, ni (och jag) kan för tillfället lugnt pusta ut, kära läsare..

Farlig finns förmodligen fortfarande därute skissandes meritförteckningar (på vems dator är en öppen fråga), men ännu har hennes snirkliga kråkfötter inte dinglat nerför vår postlåda...

Nyheten idag är istället att Galpal är tillbaka och jag har väskan full med skvaller och presenter för er som har saknat mig en smula..en t.o.m en hel tårta..som Banjo utbrast i förra veckan (efter lite tjat från min sida!)

Banjokommentar: Det var faktiskt ytterst lite tjat, jag är som förut påpekats, INTE den som är den.

Glad sommar och kul att se er igen och på återseende inom kort!


GPVK


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe en fågel har pratat om bitna hundar och annat spännande låt höra nu galpal...

2008-08-11 @ 20:02:41
Postat av: Stanford

Mmm tååårta.

Och skvaller.

:D

(Titta, två meningar med enkom två ord vardera. Båda meningaran saknar i princip all vitala menings-byggnads-delar, och den första är dessutom avsiktligt felstavad. Den andra inldes med Och. Trotts detta framför de mitt budskap väl. Länge leve satsläran.)



Välkommen tillbaka Vera.

2008-08-13 @ 12:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0