Helgen som aldrig hände

Jag har blivit bestulen på två dagar av mitt liv.
Den som någon gång i framtiden vill förstöra min dag kan nämna Scrabble Masters 2008. Jag tänker inte skriva mer om detta hån till sysselsättning, om ni vill veta mer om det ointressanta resultatet så får ni gå in på andra sidor.

Jag tänker absolut aldrig mera tänka på att blanka brickor kan hamna i fel händer gång på gång på gång. Jag ska inte heller någonsin berätta om brickställ som bestått av antingen endast konsonanter eller av 6 vokaler och en konsonant.
Speciellt kommer jag aldrig någonsin berätta om Alexander och Fredrik, som tillsammans lyckades prestera sju ytterligt banala rullningar mot stackars mig på bara två matcher. Tyvärr kommer jag inte heller någonsin att gratulera Inger till en imponerande prestation.

Däremot kan jag skriva meter på meter på meter om det fina besök tävlingen fick under lördagen, när Tora kom och livade upp sin farbrors vandring i Dystringe Dal. Men det tänker jag inte göra, jag har beslutat att inte exploatera henne här. Men hon fyller år idag! Hurra, hurra, hurra!

Så helgen har nog hänt i alla fall, åtminstone för Inger och Tora.
Men jag tänker aldrig någonsin mer ägna den en tanke. Den här helgen är dum och ful och förlorar.

Jag är sur, men jag vet inte varför, eftersom ingenting har hänt. Mysko.....


Kommentarer
Postat av: matilda

kram på dig du är en vinnare mot mig och för mig!

2008-02-10 @ 20:10:14
Postat av: alter

Jag förstår dig precis, Banjo.
Man får väl dock anta att det går över.
Eller hoppas, whatever.
:-)
(Förresten - du fajtades mot de allra bästa i Svärje juh!)

2008-02-11 @ 18:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0