Janne Banjosson II

P g a en organisatorisk miss kom jag aldrig åt att ta ut en femhundring innan jag gick till lunch idag, så själva busten har blivit skjuten på framtiden. Jag glömde dock helt enligt planerna bort att jag hade ett stämpelkort.

Jag betalade med Visa-kort. Jag blev inte erbjuden något stämpelkort. Konspirationsteorin lever vidare. Nästa torsdag så slår vi till. Brödet smakade lite annorlunda idag, har de kanske dragit ner på fänkålen? Eller lakritsen? Gör det lättare att sänka dem när den tiden kommer.

Tänk om det verkligen visar sig vara som jag fantiserat ihop? Vilken grej, det är nästan så man hoppas på det.

Kommentarer
Postat av: john

Faaaaan!!!

Har tänkt på det här hela gårdagen!

2008-02-15 @ 08:35:45
Postat av: Anonym

följer detta med spänning...

2008-02-15 @ 21:08:16
Postat av: Anonym

Vänta ett par veckor, så de hunnit glömma dig!

2008-02-17 @ 19:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0