Sir Alan Sugarrrrr.....vrrrr...

Kära läsare, vänner och bekanta,

Jag är ledsen att det inte kom något nytt inlägg under helgen.
Jag inser naturligtvis att helgen måste ha känts något lång och tråkig utan några nyheter från kontinenten, men då jag satt som bäst i soffhörnet med laptopen i knät dök Han upp i rutan och allting runt omkring mig bara försvann....

Om ni hade sett ett avsnitt av The Apprentice så skulle ni säkert  förstå och förlåta mig för att jag inte lyckades få ihop en enda rad...
Han heter Sir Alan Sugar, mannen med suget i blicken, mannen som jag rusar hem för att se på BBC varje onsdag kväll klockan tio....
Han är grym, oförlåtande, självsäker och han är vass, vass....programmet går ut på att olika personer ska försöka få jobb i Sir Alan Sugars företag och får efter en skärskådning antingen goda vitsord om de passar eller lusen obevekligt läst av sig om de inte passar. Vilket är oftast.

Nu på onsdag visas sista avsnittet så då blir det tyvärr adjökens med Alan i rutan ett tag.
Well, såvida jag inte skickar in min meritförteckning och och och och....

tänk.....

att få sitta i The Boarding Room och leka flirttriangel medan man blir utskälld tills man minskat tre centimeter i höjd på fem raka minuter....

Ja, ni förstår....i söndags....specialsändning....det var inte fysiskt möjligt...

God eftermiddag.

VeKa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0