Två år senare....

Två år senare fick vi ögonkontakt!!

En vacker arbetseftermiddag då jag knapprade iväg som bäst vände jag huvudet åt vänster och såg farbrorn där i fönstret vid samma tid och samma plats som alla dagar förut... tre sekunder senare började farbror vinka för fulla muggar!!

Full i skratt vinkade jag tillbaka och då började han vinka ännu mer...

Efter det gick han in till sig igen och drog för gardinerna.

Jag fortsatte skriva med ett leende på läpparna....farbror rocks...

-
Vera Kljajevic

Kommentarer
Postat av: Banjo-Herren

En perfekt avslutning på den historien skulle vara den klassiska Nilecity-avslutningen: "Vi såg honom aldrig mer igen."



:) Sockersöt historia.

2008-06-16 @ 16:45:53
Postat av: Mirami

Åh, vad härligt, har ju tyckt lite synd om den där herren :)

2008-06-17 @ 23:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0