Ett gott skratt förlänger livet

Galpal Vera K förfasade sig. Hon hade läst svenska kvällstidningar på nätet igen. Det är inte hälsosamt i stora doser.
"Har du sett Charlotte Perrelli????" utropade hon.
Det hade jag gjort. Jag dristade mig att undra hur hon kunde tro att jag möjligtvis inte sett Charlotte Perrelli, så schlagernörd jag är.
"Det är väl självklart att jag vet att du sett Charlotte Perrelli!" fnös Vera. "Det var en retorisk fråga!"
Aha, det förklarar saken.
Vera fortsatte:
"Jag menar, hon har ju alltid varit naturligt ful, men nu har hon ju gått och blivit onaturligt ful!"

Jag kommer bli 100 år gammal.

(Nej, det där var inte det ultimata blogginlägget ifall någon undrade....)

Kommentarer
Postat av: Sclager-mördaren



Den bästa kommentaren/löpsedeln i sclagervimlet var nog denna:



"Charlotte Perrelli ser ut som en transvestit"



Hade nog inte uttryckt det bättre själv...

2008-05-26 @ 17:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0