Semestertävlingen avgjord!

Som alla förstod av min lägesrapport i förra veckan så har jag inte fått in ett enda legitimt tävlingsbidrag till [email protected]. Jag står alltså kvar på ruta 0. Bidragen utom tävlan som kom in i  kommentarer till inlägget får ett hedersomnämnande, men jag är för bekväm för att klafsa ut i en leråker, spänna upp ett tält och sedan hoppas att ingen spyr på eller i det under en vecka. Det finns en tid och en plats för allting, och den kallas lumpen. Att resa ensam till ett solsemestermål kan endast sluta i katastrof för en ljusskygg och trögstartad person som jag. Och med den grundinställningen så är det ju ändå kört, eller hur?

Nej, nu tappade jag helt sugen. Tack för idag.

Kommentarer
Postat av: Jag

Äsch... Man kräks inte i tältet.

Där hånglar man mest.

2008-05-12 @ 21:13:20
Postat av: Lena

Jag föreslår att Herr Ordförande kikar in på Scrabbleförbundets hemsida och tar sig en titt i Boda Borg-tråden.

Även om det kanske inte platsar under solsemesterienveckaminst-tanken, så är det en skojsig grej.

Tror du skulle gilla den leken :)

2008-05-15 @ 09:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0