Banjo-Herrens Schlagerkalender - Lucka 32

Nu börjar krisrapporterna dugga tätt inför Globen. Agnes har lunginflammation. Mattias i EMD kräks. Caroline af Ugglas är favorit bland Aftonbladets läsare. Apokalypsens fyra ryttare putsar sadelgjordarna. Allting är mycket spännande.
Till slut så kommer allt att hänga på vem som lyckas bäst med framträdandet i Globen. Det är första gången på många år som det inte är avgjort från början vem som ska vinna. 2006 var Carola given, 2007 var det The Ark och i fjol var det Charlotte Perrelli. I år vete gudarna.

Men på tal om absolut ingenting så kan vi gå direkt på själva luckan, eftersom jag redan nämnt innehållet. Klockan är snart midnatt så jag måste skynda mig. När jag tjuvlyssnade på den här låten på nätet dagen före dess premiärspelning så förstod jag genast att det årets schlagerslag redan var avgjort. Tråkigt att hon är så förbålt osexig att inga strängar slogs an på östeuropéernas hjärteharpor. Mina slog hon an och får för det en femteplats!

Lucka 32

Alla oschlagerdiggare får ursäkta. Jag har väldigt långa dagar nu och orkar helt enkelt inte vara mer kreativ än så det räcker för schlagerkalendern. Det händer stora grejer, men det får ni veta mer om när Malena segrat på lördag. Eller Caroline.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0