Hjälp sökes!

Sist jag bad om interaktion från läsarnas sida gick det ju skapligt, jag fick biosällskap inte bara en utan två gånger, så nu tänkte jag lägga ut nästa knäppa idé:

GÄSTBLOGGARE SÖKES!

Jag har själv lite skrivkramp nu, och dessutom så kan det här projektet må bra av att inte bara jag recenserar mig själv, utan att även andra kommer till tals lite mer centralt än i kommentarer. Gör så här: Skriv ett blogginlägg som handlar om mig (ojoj, vilken egotripp det här kan bli...), det kan vara ett minne, roligt, vackert, gripande, otäckt, så länge det är något som ni tror att en blivande fru mår bra av att veta. Det enda kravet jag har är att det ska vara med sanningen överensstämmande så vitt jag vet. Jag vet att många av er som känner mig är goda skribenter.
Skicka alstret till [email protected], så publicerar jag det.

Kommentarer
Postat av: Jannike

Hohoho... Ja, vad ska vi välja för ett minne...?

Den här utmaningen måste jag absolut anta!

Tjipp!

2010-01-28 @ 12:57:34
Postat av: Trogen läsare

Ja det vore väl trevligt om folk som känner dig skriver några rader om vad du är för en filur. Kan säkert roa blivande fruar.

2010-01-28 @ 21:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0