Larmklockor borde faktiskt ringa - 26/2


Expressen 26/2 2012

Så här kan inte Expressens löpsedel ha sett ut i Stockholm! Det stör mig, forskningsmaterialet blir än mindre komplett än jag först avsåg.Larmklockorna borde ringa ute i distrikten, men jag borde ha anlitat en ställföreträdare. Jaja, nu är skadan skedd.


Aftonbladet 26/2 2012

Den här veckans schlagerextra koncentrerar sig på förloraren istället för vinnaren. Som schlagernörd var jag inte ett spår förvånad att det gick på ändalykten för Perrelli i år. Det är nya vindar som blåser i schlager-Sverige, och det är bara skönt det. Nu hejar vi alla på Loreen om fjorton dagar, eller hur?


GT, 26/2 2012

Göteborg bjuder oss farväl med att avslöja alla namnen på dem som fick störst lönelyft i Göteborg. Och Frölunda gör succé, förmodligen tack vare tung statistik. Tack och hej, Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0