Pappa vet bäst - 19/2


Aftonbladet 19/2 2012

När jag var liten var Banjo-Fadern reservofficer och hade tillgång till stora mängder Arméns hudsalva. Han påstod att man inte bara kunde smörja sin hud utan även sitt krås med den. Jag trodde honom naturligtvis inte. Där fick jag. Men hur mycket hudsalva hade egentligen den där karln i sin bil, om han kunde överleva i 60 dagar på den?


Kvällsposten 19/2 2012

Varför tror alla tidningar att vi är så nyfikna på sånt "vi inte fått se i TV"? Har Björn Ranelid pussat sin fru när TV inte var där? Det låter inte likt honom. Det hade man ju verkligen velat se i rörliga bilder, men nu får vi nöja oss med stilldito. Som schlagernörd måste jag säga att låten är förfärligt dålig, men det är på inget sätt Björn som sabbar den med sitt framträdande (han ägde verkligen scenen) utan det är ju den där vidriga refrängen! Naturligtvis har jag gått och nynnat på den i fyra dagar. Jag hatar den.


Expressen 19/2 2012

En kollega påpekade att Kevin Costner enligt ryktet hatade Whitney innerligt efter Bodyguard. Det har han tydligen glömt nu.
Till slut kan jag bara konstatera att det är tur att Kvällspostens och Expressens löp i mycket är lika, annars hade vi fått leva i ovisshet om vilken sorts hydrater vi denna söndag kan tappa kilon med. Slarv-Banjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0