Raka linjen är också en kurva - 7/2


Aftonbladet 7/2 2012

Usch vilken slarvigt tagen bild. Jag pratade med Sveriges Television vid tillfället, kan jag skrytsamt urskulda mig med. Och blixten blev ju allt annat än snygg. Kikki köpte fel värktabletter från fel land och mer var det inte med det.


Expressen 7/2 2012

Ni har väl mätt höften idag? Och exakt ska det vara, inte så där på en h... nej, det finns faktiskt gränser för dåliga vitsar, även för mig.
Kurvorna kan rädda ditt hjärta! Och detta illustreras med en kvinna som ser helt konstig ut! Hon har enligt mig inte en enda kurva på sig men ser nöjd ut i alla fall. Hur ser egentligen kurvorna ut som ska rädda hjärtat? Man ska tydligen dessutom ha gigantiskt huvud. Och midjan direkt under tuttarna.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag tycker att det ser ut som om hon har skärpet PÅ tuttarna...

2012-02-10 @ 13:18:30
URL: http://florholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0