SANNINGEN! - 28/2


Aftonbladet 28/2 2012

Äntligen sanningen! Vad vi har väntat! Det är inte hon? Hon föddes redan för två år sedan i hemlighet och bilden är alltså från 2010? Vad är det för en braskande sanning som ligger bakom denna chockerande bild? Sanningen är att hon blundar eftersom hon sover??? Jag köpte inte tidningen, så nu kommer jag aldrig att få reda på sanningen!!! Arma mig!


Expressen 28/2 2012

Naturligtvis kommer han inte att göra det. Det öppna brevet har jag, till skillnad från sanningen, läst, och där står det ingenting om att hoppa av. Däremot står det en massa osammanhängande vendettetrams mot Leif GW Persson. Självupptagenheten hos Apelsinmannen känner som vanligt inga gränser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0