Ett lysande karriärssteg - 25/1


Aftonbladet och Expressen 25/1

Först och främst: Nu börjar januari lida mot sitt slut och de där jobbiga nyårslöftena börjar falla i glömska. Exit 2 kilo i veckan och enter LÄCKRA MUFFINS! Nu är det dags att börja bygga kroppen som ska lovas bort nästa nyår! Baka, smaka, dubbelhaka. Men varför skriver de inte cupcakes? Jag trodde muffins bytt namn...

Hitlers och de allierades bombplan i Sverige kan Aftonbladet hjälpa en att hitta. De har hela kartan! Men hur kul är det att hitta bombplan som redan hittats och finns klart utmärkta på en karta? Och dessutom väntar jag bara på Aftonbladets löpsedel senare i vår: "DÖK PÅ BOMBPLAN - DOG". Oansvarigt.

Men låt oss då avsluta med en liten funderare om de där sol-och-vårarna. När dom åker fast och sitter där i fängelset, det måste ju vara ett helt perfekt scenario för dem! För vad händer så fort man kommit bakom lås och bom på ett så spektakulärt sätt så man hamnar på löpsedlarna?
Friarbrev! Kvinnor i massor som vill rädda de stackars förtappade bovisarna! Sen är det bara att börja sol-och-våra med världens bästa ursäkt för att inte kunna ses: Besöksförbud! Sätt in dina pengar på det här kontot bara så ses vi när jag kommer ut. Om jag kommer ut...stackars mig....Skicka pengar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0