Ett vattentätt alibi - 27/1


Aftonbladet och Expressen, 27/1

Stefan Löfvén överallt, självklart. Och ännu har inte tidningarna hittat nån komprometterande restskatt eller liknande. Expressens löpsedel får man lite Dallas-vibbar av dock.

Han har alltså en okänd bror! Tänk om det är en ond tvillingbror! Som ser ut som Stefan, men har ett litet pipskägg precis som onda tvillingar måste ha! Det hade ju varit helt perfekt! Så fort de gräver upp nåt skit om honom så säger bara Stefan: Det var inte jag, det måste varit min onda tvilling! Och så är det det!

Nu är det ju naturligtvis inte så spännande, men tillräckligt ändå. Den okände brodern är ett år äldre. Men han röstar på Alliansen, så lite ond är han, med sosseögon mätt.

Är inte torsk en fridlyst fisk förresten?

Kommentarer
Postat av: Åsa

Åh! Nästa gång jag träffar någon med pipskägg måste jag alltså utgå ifrån att den personen är en ond tvilling till den jag tror att det är...



Och vad har torsk med någonting att göra? :-)

2012-01-30 @ 11:02:34
URL: http://florholm.se
Postat av: Banjo-Herren

Läs löpen igen. :)

2012-01-30 @ 13:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0