Expressen krossar motståndet igen! 11/1


Expressen och Aftonbladet 11/1 2012

Super-prognos, jojo! Gud hjälpe Expressen om detta inte stämmer in! Är det inte varmt i höst ska jag sända denna bild till dem med ett fett LÖGNARE! som bildtext! Självklart sitter de på årets första riktigt kalla dag i Stockholm och utlovar värme. De känner sina pappenheimar- (och papperstidnings-)läsare. Och vad är inte mumsigare när det är kallt ute än att sitta inne och festa på goda, varma soppor? En psykologiskt genial löpsedel av Expressen igen! Jag är gruvligt imponerad.

Aftonbladet appellerar till det allra lägsta i oss än en gång; Ytlighet, snålhet och perversa intressen för andras olycka. Jag vill inte ens kommentera mer än att folks "egna ord" alltid verkar smälla högt i såna där vidriga sammanhang. Duktiga Aftonbladets reportrar som förföljt den traumatiserade lastbilschauffören och tvingat honom berätta MED EGNA ORD hur han hade oturen att blandas in i en fruktansvärd tragedi. Verkligen grattis till det scoopet...

Metro, som efter för mycket seriositet diskvalificerats från denna undersökning gjorde mig deprimerad genom att berätta att 60% av unga tjejer röker! Vad tänker de med? Tjejerna alltså.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och innan nån kommer och påstår att det inte alls var kallt idag så ber jag denna nån att tänka på att de kom på löpet igår.... :)

2012-01-11 @ 21:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0