Slemmigheter i allmänhet - 31/1


Expressen och Aftonbladet 31/1 2012

Jag måste genast erkänna en sak. Jag kommer faktiskt att köpa Expressen p g a denna löpsedel. De flesta som läser här vet säkert om att jag är inte bara löpsedelsnörd utan även schlagernörd. Gundes slem är jag inte så intresserad av.

Aftonbladets löpsedel får mig att höja rejält på ögonbrynen. Det är vad jag har förstått inte någon som vet vem Ellinors mördare är ännu. Om man läser på nätet så misstänker polisen att det var hennes sambo som gjorde det, och att han återvänt till brottsplatsen för att undanröja bevis. Aftonbladet dömer honom på förhand. Det är faktiskt riktigt jäkla illa! Sen är det ordklyveri att peka på orden POLISENS TEORI i ovankant. Smutsig journalistik!

Då är det bättre med Expressen som satsar på mer seriös journalistik! Vi är ju många som hört ryktet eller hur? Vi är många som legat sömnlösa och undrat om det verkligen kan vara sant. Just när man trodde att hamstern Rolf aldrig skulle finna sin överrubrik, att Jennys mobil skulle få ståta högst upp på tramsets rapporteringstopplista i all evighet så har Expressen grävt fram följande skakande BILDBEVIS!

Skämmes, Stefan!

I morgon dags för summering av januari! Vem blir januaris löpstjärna? Vilket epitet har varit vanligast? Vilka ämnen ligger i topp! Missa inte januari månads bokslut! God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0