Två flugor i en smäll - 7-8/1


Aftonbladet och Expressen 7/1 2012

Aftonbladet och Expressen 8/1 2012

Igår hade jag som sagt en liten tillställning och kom inte åt att blogga, så idag slår vi ihop lördagens och söndagens löpsedlar.

Expressen kör vidare med listorna. Singelkvinnor och borätter. Dock märker jag nu att de aldrig har HELA LISTAN längre. Är det uttrycket äntligen uttjatat? Istället har stilismens treenighet tagit över. Tre snabba sökord för att sälja listan ska det vara. Adress! Pris! Boyta! Tråkigt att de inte kör samma taktik med singelkvinnornas jakt efter kärleken. Yrke! Inkomst! Frivolitet!

Leif GW tycker ytterst väntat att kidnapparna i Uppsala är en klantarslen, det tycker han ju alltid om alla som åker fast, och Louise Hoffsten uppfyller kontraktet med SVT genom att skapa ett löp med endast sina tårkanaler som verktyg. Jamen, det måste ju vara obligatoriskt att gråta när man sitter och har det bra och får allt man önskar under en dag i slottsmiljö på bästa sändningstid?
Hade jag varit med i Stjärnorna på slottet så hade jag efter middagen dragit fram När då då? och sedan hade vi haft trevligt istället. Men det hade förmodligen inte blivit så bra TV.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Ah, så det är därför du inte är kändis? För att du hellre spelar sällskapsspel än klagar på den misär du (inte) lever i..? Då vet jag! :-)

2012-01-09 @ 15:48:14
URL: http://florholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0