Förbannad - 3/3


Expressen 3/3 2012

Den här löpsedeln gör mig ledsen. Ett äldre par jag känner mycket väl blev nyligen bestulna på alla sina guldsaker av en fönsterputsare. Han hade kommit och putsat flera gånger hos dem och så efter hans sista besök så var plötsligt en massa guld borta. Och han med, han har gått upp i rök. Och polisen är inte intresserade av att få tag i honom heller. De blir bara fräckare och fräckare, och såna här löpsedlar tar inte motivationen från dem direkt. Och på tal om stöld:


Kvällsposten 3/3 2012

Minns ni 16 januari i år? Elin har rasat 6,5 kilo till! Det är rätt bra jobbat på en och en halv månad (mer än fyra kilo på fyra veckor i snitt i alla fall)! Kommer vi att få följa Elin under året? Hur smal kan hon bli? Är hon försvunnen till jul?


Aftonbladet 3/3 2012

Ja, som ni märker så är jag nere i Skåne igen. Men jag har inget som helst intresse för kvinnorna som höjde lönen mest, varken där eller på Norrmalm eller i Botkyrka. Hellre då inreda hemmet i vårtyger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0