Främmande slag på egen trumma

När någon skriver så här vackra kommentarer en bit ner i bloggen så förtjänar de att framhävas lite extra. :)
Tackar tackar, Fans-skapet, vem du nu än är.

"Det är mig fundamentalt obegripligt om din finurliga humor och textekvilibrism inte lyckas vinna ett kvinnohjärta.
Jag har bara mött en sådan man till och honom var jag nästan otrogen med. Fast bara nästan, för han var gentleman också.

Samlat tilltal till kvinskligheten: Puckon, sluta smöra för drägg och ta vara på de som finns därute och faktiskt har en hjärna. Och kan använda den!"


Kommentarer
Postat av: Helene

Jag håller både med och tummarna. :)

2010-01-20 @ 12:40:52
URL: http://tusenstjarnor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0