Morberg, Zlatan och Ranelid, stort testosteron-extra - 16/2


Kvällsposten 16/2 2012

Slaget om Lund vanns av Lugi, kan vi konstatera om vi sliter ögonen från det fina syftfelet i huvudnyheten. Fick man inte se den sydsvenske kocken i TV? Och varför skrivs han inte ut med namn och ålder på löpet som man ska? Är det för att Kvällsposten är måna om att visa på vilket sätt detta är en lokal nyhet? Eller har de helt enkelt glömt bort vad han heter? Vad heter han, läsare? Jag behöver uppgiften för statistiken.

Expressen 16/2 2012

Idag har lundahandlarna valt hälsospåret för Expressen. Oroar sig lundaborna mer för Alzheimers än knak i lederna? Jo, det kan man ju förstå i så fall. Varannan svensk är i riskzonen! Läs allt om det, i morgon kan det vara för sent. Och då kan du läsa allt om det igen, som om det vore helt ny information.
Och så hoppas jag att det förhållande Agneta Sjödins ex-pojkvännen avslöjar vad han vet om är det som Agneta och han hade. Annars är det bara tragiskt. Och lite läskigt.


Aftonbladet 16/2 2012

Zlatan och Ranelid på samma löp! Finns det pappersark stora nog för den kombinationen? Nästa år kanske Zlatan ställer upp i schlagern? Det ni! Eller Zlatan i Let´s Dance!? Jag vågar knappt tänka tanken....
Oavsett så kan jag som schlagernörd inte tänka mig hur någon enda människa kan låta bli att titta på spektaklet i morgon. Alla måste ju vara, om inte förväntansfulla, så åtminstone olidligt nyfikna.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Med den där bilden på fru Sjödin förväntade jag mig mer att det skulle stå typ "Därför sprack Agneta Sjödins bröst". :-)

2012-02-16 @ 17:40:41
URL: http://florholm.se
Postat av: Tove

Kvällsposten: "Hellre gamla än rena bussar" - hur menar dom då? Jag skulle lätt välja rena bussar framför ålderstigna sådana.

2012-02-16 @ 21:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0