Fredrik gör vad som krävs II - 9/2


Expressen 9/2 2012

Uppgifter till Expressen! Expressen har alltså fått uppgifter. Jag bara undrar: Hur skulle de annars få reda på nyheter? Är det inte nån sorts nytt rekord i redundans vi ser här. Och på det här löpet är det första gången vi får se Björn Ranelids formidabla slutspelsskägg inför Mello-finalen. Det klädde honom.


Aftonbladet 9/2 2012

När först jag såg den här löpsedeln så tänkte jag att det förklarade en hel del av hans beteende under På Spåret, bara en full besserwisser kan väl låta så där underbart släpigt dryg, men så förstod jag senare att detta tydligen rör sig om ett annat, kommande program.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0