Förbannad

Så har det tydligen hänt igen. En grupp på Facebook som påstod sig vilja stöda offren i Haiti har plötsligt bytt namn och handlar nu om att Sveriges nekrofiler vill att dödsoffren ska skickas hit. Men vad i helvete!? Hur sjuk får man bli? Inte undra på att folk blir själviska och skeptiska.

Den här gången väljer jag dock att reagera på ett helt annat sätt. Man måste möta ont med gott.
I Stockholm har vi varje höst/vinter ett seriespel i Scrabble som heter Höstserien. Den här säsongen arrangeras den av mig, och jag hade redan beslutat att skänka anmälningsavgifterna till jordbävningsoffren på Haiti. Nu jävlar lägger jag till lika mycket från egen ficka i donationen!

Där fick ni!
På flera sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0