Dubbelspel avslöjat - i tidningskiosk! 3/1

I morse var jag taggad. Härligt att äntligen ha kommit igång med ett riktigt fånigt projekt igen! Och vilka löpsedlar denna dag bjöd på!

Jag blev så upprymd och närgången att jag råkade klippa av vad Willes bantarpartner heter. Men jag fick med hur gamla dom är, båda två! Det fick mig att tänka på att vi av någon anledning varken fått veta hur gamla Reinfeldt, Lindarw eller Juholt är. Är det bara egentligen okända människor som har ålder på löpsedlar? Har man slagit igenom när ens ålder inte anges? Hur som helst har Wille och Astrid Edklint (som alla okända damer av hävd heter) gått ner 80 kilo (antagligen tillsammans) med nya SUPER-DIETEN! Varför mesade Aftonbladet med ynka 4 kg på 2 veckor i går? Nåväl, att två feta blivit smala är väl så nära goda nyheter vi kan komma i januari.

Hela Trettonhelgens TV utlovas! Är det verkligen hett fortfarande?
Och så kan man få samla på Matador! Två avsnitt av den danska succé-serien för endast 59 SEK! Vilket fantastiskt erbjudande! För endast 708 SEK är Danmarks mest kända tv-serie din efter bara tolv veckors samlande!
På cdon.com kostar hela serien 449 SEK. Med endast två dagars leveranstid.

Expressen utlovar SNABB HJÄLP MOT DOMNAD HAND! 300 000 besväras. Förmodligen är de flesta frustrerade tonårspojkar.
För övrigt är MEGA-STORMEN ett härligt ord.

Men vad får jag se när jag gått en bit nerför gatan?
Jo:

Aftonbladet, 3/1 2012, version II

Nu har Wille och Astrid helt bantats bort och ersatts av att bankerna har nya knep som LURAR DIG PÅ BOLÅNERÄNTAN. Det är ett uppenbart ohederligt beteende! Att försöka lura hederliga anslagsforskare på detta vis och prångla ut två olika löpsedlar!? Hur går det till? Delas olika löpsedlar ut till olika butiker? Jag går en löprunda under lunchen och letar, och det visar sig att Wille och Astrid i huvudsak hänger i tobaksaffärer, medan boräntan klär Pressbyråer, 7-Eleven (på eftermiddagar) och ATG-ombud i allmänhet. Kommer det att fortsätta vara så? Forskningsprojektet sväller! Finns det någon tanke bakom? Kommer det att se likadant ut andra dar?

Följ mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0