Rik och smal! Och våld! - 16/1


Aftonbladet och Expressen, 16/1 2012

Vi börjar nedifrån. Elin har ätit soppor och CHOKLAD och gått ner 16 kilo! Elin är tydligen jättekänd för hon har varken efternamn eller ålder. Låt mig gissa att Elin har ätit nån sorts dietsoppor (enkelt och snabbt för att slippa känna smaken), och någon enstaka gång under dieten tröstat sig med en liten chokladbit eller två? Nu bara gissar jag....
Här tycker jag faktiskt det hade varit riktigt intressant att veta Elins ålder, för åldern spelar väl till viss del in när det gäller passande bantningsmetoder, eller har jag fel där?

Och när man blir smal av Expressen blir man rik av Aftonbladet! Rik och smal! Rik och smal! Rik och smal gör dig glad och känd!

Och eftersom det är i ropet att hacka på ungdomsledare i idrott just nu så pressar AB även in en liten blänkare om att barn hetsas till slagsmål på träningen i Huddinge. De ser ut på bilden som att barnen i fråga spelar ishockey.....hmmmm...slåss man verkligen i ishockey?? Hmmmmm.......

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag skulle tro att man får veta Elins ålder i artikeln. :-)

2012-01-18 @ 12:57:39
URL: http://florholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0