Nya vinklar - 5/3


Aftonbladet 5/3 2012

Tack och lov för att de tagit bort hallåorna i Sveriges Television! På senaste tiden har de blivit så desperat klämkäcka med konstigt minspel och yviga gester. Tacka vet jag hur det var på Henrik S Järrels tid. Och Hans Waldenström! Ni minns väl hans fantastiska brillor och glesa tandrad? För att inte tala om den här sanslöse snubben! Det var bättre förr!


Expressen 5/3 2012

Ännu ett sällsynt avsteg från den gängse panikspridningen! Det kan finnas en lösning! Men frukta icke, än finns det chans att frukta och ligga i riskzonen. Kol-la själv!


Kvällsposten 5/3 2012

Jajamen, Banjo-Herren är i Skåne på en måndag! Och hurra för det, när det bjuds på en så fantastisk löpsedel! Varför har INGEN tänkt på den vinkeln??? Ranelid har stått och skymt sikten för "det första könet" i duon i två veckor! För det är ju faktiskt en duo. Jag måste erkänna att jag också helt glömt bort Sara Li. Hon syns liksom inte bredvid Apelsinens gigantiska ego. Hon förekom på bild på en löpsedel i februari, men när jag nu i efterhand kollar statistiken märker jag att jag inte noterade det ens. Jag skäms och tvingar mig själv att räkna om.

Och var verkligen så många som 100 skåningar galna nog att åka Vasaloppet????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0