Allting är en getingjakt - 1/3


Expressen 1/3 2012

Hur görs såna undersökningar? Finns det vårdcentralrecensionssidor på internet precis som det finns hotell- och restaurangrecensionssidor?

"En överkryssad kanyl till vårdcentralen på Norrmalm (än en gång, hur ser löpsedeln ut i Joensuu???), jag har aldrig blivit så lite friskare av att gå till doktorn som jag blev där. Jag gick dit med ett lätt magknip som en otrevlig doktor konstaterade var tarmvred! Och veckotidningarna i väntrummet hade någon snutit sig i, åtminstone de som låg överst."

"Fem kanyler till den andra vårdcentralen på Norrmalm (i Joensuu ligger "den andra vårdcentralen" i Finland) det var länge sedan jag fick ett lika prisvärt besök på en vårdcentral. Allt var top notch, sjuksköterskorna, plasttossorna till ytterskorna, det smärtstillande. Prima service och en storartad final! Det är inte varje dag man får Creuzfeldts-Jakobs sjukdom till ett så ringa pris. Mu!"

Längst ner på löpsedeln kan vi konstatera att magasinet Extra ökar mest. 10 procent plus.
Jag kan bara konstatera att man kan öka 10 procent på många sätt....


Aftonbladet 1/3 2012

HÄR ger Ranelid beskedet! Aftonbladet har SOM ENDA TIDNING slösat hundratals ark papper på att skriva ut en massa supergalningars PERSONLIGA HYLLNINGAR till SCHLAGERFÖRFATTAREN! Och Björn är ju så pass smart att han tar emot dem genom fönstret för bästa bild. Nej, jag orkar inte gå ut, det här har tagit så frrrrrrrrrrrruktansvärrrrrrrrrrrrrrrt på mig!
OK, det här har gått helt över styr. Sluta nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0