Idol goes Disco

Temat i Idol 2007 ikväll är disco, och ingen har valt någon av de två bästa discolåtarna någonsin; Born to be alive med Patrick Hernandez och Heaven (Must be missing an angel) med vem-det-nu-var. Skandalöst!
Vad tycker ni, vilken är den bästa discolåten genom tiderna?

Idag var förresten dagen då antalet kommentarer gick om antalet inlägg i den här bloggen. När jag började med detta hade jag ingen aning om att det fanns så mycket underbar, meningslös statistik förknippad med bloggande. Hade jag vetat detta så hade jag börjat mycket tidigare!


Kommentarer
Postat av: Lia

härligt med idol:D

2007-11-09 @ 21:31:55
URL: http://hellolia.blogg.se
Postat av: Emelie-Marguerite

Vem tycker du ska vinna Idol 2007?

2007-11-09 @ 21:41:42
URL: http://www.realemelie.blogg.se
Postat av: matilda

gillar disco men inte hos idol de var inte så himla bra idag..amanda var bäst ikväll annars gillar jag daniel bäst. bäst genom tiderna disco? hmm venne faktiskt, its raining men kanske räknas den? annars gjorde ju george michel i den där gruppen han hade väldigt många bra som wake me up before you gogo och asch det finns massor... allätare som jag är så tror jag att amanda gick hem för hon var den enda som rockade ikväll å just nu är rock bäst.... ps du borde bli scrabblejournalist istället du gör attans så bra referat:)

2007-11-09 @ 21:52:17
Postat av: Banjo

E-M:

Jag tycker inte, jag vet att Daniel vinner Idol i år. Det har medierna redan bestämt. Och idag åkte den ende som verkligen kunde utmana honom ut. Grattis till Daniel.

2007-11-09 @ 22:40:10
Postat av: auranita

Den absolut bästa discolåten genom tiderna är Glora Gaynors "I will survive", tätt följd av Weathergirls "It´s raining men". (Inte den där halvdana versionen som nå´n spicegirl gjorde 20 år senare.) Men Born to be alive ligger högt på min discolista.

2007-11-10 @ 00:26:43
Postat av: David

Helt klart Prince Phillip Mitchells "I'm so happy"

2007-11-10 @ 19:35:16
Postat av: Trogen läsare

Jag har inte riktigt bestämt mig om bästa discolåten är Bee Gees - Stayin' Alive, eller Donna Summer - Hot Stuff.

Bästa tvättmedlet är i alla fall Skona.

2007-11-10 @ 23:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0