Linsmänniskor, se hit!

Är det bara jag, eller får ni andra också problem med linserna när det börjar bli kyligt ute?
Hela vägen till jobbet satt jag min vintervana trogen och blinkade och tog mig åt ögat och försökte rädda linsen som helt säkert var på väg att ramla ut, bara för att finna att det inte var någon fara på taket.

Ännu en anledning att hata vintern, listan blir längre och längre.
Fast en bra sak med vintern är alla gosiga kläder man får ta på sig! Långkalsongpremiär idag, härligt! Hade det inte sett konstigt ut i kombination med shorts så hade jag kunnat ha långkalsonger på mig året om. Det måste bero på något Stål-Långben-komplex från barndomen....

Kommentarer
Postat av: Ny läsare

Glasögon att byta med kanske vore nåt?

2007-11-14 @ 13:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0