Rysare på förmiddagen

Jonatan Larsson.
Jag förstår honom inte. Varför ska han alltid prestera på topp när jag möter honom? Det känns som han fortfarande håller på att hämnas för min ESKAPISM på Soft för några månader sedan. De senaste fyra gångerna har han vunnit i slutspelet och nu var det nästan dags igen.

Jag fick båda blanka och till slut fick jag ut en RyTtARE som Jonatan synade hakningen (GÅ)R på, och det visade sig bli hans ogörande (undoing, alltså). Förlust med ett tiotal poäng efter en paniksyn på slutet.

6 av 7. Nu är det lunch. Det behövs.


Kommentarer
Postat av: Jonajonatoon

Usch, jag vill aldrig mer höra eller läsa ett ord om den idiotsynen. Lärde mig två saker där: Ordet går, och att kolla ordentligt innan jag gör min move. Jag såg inte att du hade två blanka där, trodde du panikrullade. Efter det gick det utför och jag förlorade sex raka. :(

Kul som fan att du kom tvåa iallafall :-D Hade varit roligare om du vunnit, men Gunnar är i mina ögon en (nästan ;) lika värdig vinnare. Revansch på tisdag och sen på Wicca cup! :-D

2007-11-04 @ 21:44:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0