Nyordning

Hej alla Banjo-diggare!!

Det är jag som är Galpal Vera K.
Efter mycket tjat, gnäll, hot, smicker, giroöverföringar från diverse bankkonton i Schweiz, fria hångelkort och komplimanger har Banjo precis beviljat mig en provanställning på två veckor (eventuellt förlängningsbart) på denna sida. YES, I'm in! Gimme some skin, people!

Jag vet inte vem som lider av den värsta prestationsångesten just nu, jag själv som hoppas att jag inte ska bli utbuad och portad, eller Banjo som under tortyr har erkänt en viss grad av rädsla för att bli utkonkurrerad av sin väninna....ingen risk, du får komma tillbaka när du inte kan hålla dig undan längre!

Nåväl...skulle ni börja kasta snöbollar på mig via Facebook så lovar jag att genast dra mig tillbaka, bygga mig en liten hydda i Alaska och fiska efter lax tills jag storknar och bestämmer mig för att bli vegetarian.

Första gången jag kom i kontakt med Banjo var när han ringde företaget jag jobbade för och jag tyckte han hade världens sexigaste röst ...vrrr ....vem ÄR denne skåning?
....Fast forward ett par månader....
Trots att han inte slängde sig för att rädda mig från eldslågorna (som kanske faktiskt fanns därinne i något hörn någonstans) när falsklarmet gick igång på kontoret på Mäster Samuelsgatan så blev denna tid början på en lång vänskap. Mera om det senare, nu ska jag övergå till det jag tycker bäst om i heeeela världen (enligt Banjo) ....nämligen att prata om mig själv!!

Förresten, finns det någon statistik på hur långa inlägg man kan skriva innan folk tröttnar och inte orkar läsa mer? Hmmmm.... presentera dig väl nu, Galpal... och välj en mindre fontstorlek så kan du klämma in mer text på samma yta...tur att man inte BARA är snygg utan också lite smart....

Galpal Vera K är sedan ett par år tillbaka (fortfarande) 25 och tycker att när man hittar en ålder man gillar så jkan man gott o väl hålla fast vid den och det har Banjo fått lära sig från första början....för gott folk, här är vad som är hemligheten med sann vänskap:

1) att varje år gratta på 25-årsdagen och inget annat. Det är alltid 25!!! Tack så mycket!

2) att tvinga iväg sin vän till sjukhuset när vännen blivit avsmakad lite hudyta av sin jycke och lova heligt att hunden INTE är mentalt störd för att han inte visat några yttre tecken på ångest eller skam,

3) att inte skratta när man just fått en synt-tofs tillklippt av en ung liten amatörbrat på Toni & Guy. År 2006!

4) att låta sin kompis få skriva gästinlägg på en blogg som är värdig att bli publicerad i en bok. Tack!

(Du kommer möjligtvis ångra dig men den risken är jag beredd att ta....hahaha....)



Jaaaa, det var väl alles från Brussels idag....något annat neues från er då?

Gonatt säger jag till er alla som fortfarande är med mig och Atlas Den Blodtörstige säger Vaff! Han ÄR snäll innerst inne....



Galpal VK


Kommentarer
Postat av: Jannike

Beträffande hudytan som avlägsnades av hundkräket var väl det den historien som Banjo ville men inte vågade berätta i bloggen, antar jag, av rädsla att för evigt förlora sin galpal...? (Hohoho. Man ska helt enkelt inte ha hund. Allt är betydligt enklare utan.)

2008-05-26 @ 16:36:24
Postat av: Kungen II

Det här kommer bli intressant. Jag är amatör-blogg-läsare och tittar in typ en gång i månaden och läser ikapp. Lite otacksamt men det är den armes lön. Min erfarenhet av vardagen i Bryssel (som är helt och hållet hypotetisk) är att det är en helt galen stad! Vi får se om BanjoHerran kan motbevisa det...

2008-05-26 @ 17:03:24
Postat av: matilda

yay sidan lever igen:) tack vera galpal:)



johan kom tilbaka snart omväxling är trevligt och jag ser fram mot flera men dina inlägg saknas ändå!

2008-05-26 @ 19:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0