Puts väck - borta!

Kära läsare, slösurfare och andra,

Jag ber om ursäkt för min frånvaro men jag har varit djupt upptagen med hårt och gediget arbete av sorten besvara inkommande e-mail på arbetsplatsen...

Som i en koma har jag knapprat på och minskat min inbox en smula var dag

tills jag igår märkte att mitt N var borta!! (N:et på tangentbordet alltså...)

Dessutom så ser mitt E ut som ett F numera och mitt D börjar likna ett I...


Min chef sa en gång för länge sedan att jag är ganska aggressiv med mina Enter "tryckningar" och jag tyckte nog att han överdrev det hela med en tårtbit..

tills igår alltså..

Bäst att memorera sina bokstäver så att jag en dag inte befinner mig i situationen där jag inte längre kan skriva NED och DEN och andra bra ord...

Om någon har en överbliven stressboll liggande någonstans så kan ni gärna rulla över den till en behövande stackars galpal...

Mvh.

V.K


Kommentarer
Postat av: Anonym

Först: Välkommen tillbkaa! :D



Utantillkunskap är svårt. Men det finns en roligare lösning! Den är, precis som alltid, shopping!



http://www.gazotto.com/2006/virtually-indestructible-keyboard.html



Tydligen odödligt mot utspillt kaffe, aggressioner och smuts. Dessutom kan man ta det i kanten och 'slappa' grannen om han säger elaka kommentarer. Kontorsgrannar går minst lika bra som stressbollar.



/Stanford

2008-09-26 @ 08:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0