Ett sjukt paradis

Ibland när jag sitter på mitt jobb och tycker att tiden har fastnat i kvicksand så kommer jag på mig att tänka att det skulle vara lite soft att vara sjuk ett par dagar. Bara ligga hemma på soffan och titta på dåliga TV-serier, surfa på nätet och bara dega med gott samvete.

Och nu sitter jag där och det är precis så soft som jag misstänkte.
Om man räknar bort hostattackerna, huvud- och ledvärken, febern och tröttheten så är det här underbart.
De få minuter som passerar mellan lungupphostningarna kan bara beskrivas som ljuvligt avslappnande.
Och så mycket kvalitetsunderhållning man får sig till livs på TV! Det är fascinerande att se hur många avsnitt av Roseanne TV4 Komedi kan klämma in i en dags TV-tablå!

Host, host!
Aj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0