Banjo-Herrens Schlagerkalender - Lucka 34

Hu, vad det drar ihop sig. Bara två dagar (och luckor) kvar. Från Globen rapporteras att alla verkar sjuka utom Molly Sandén. Det hjälper henne inte. En inte så vild gissning är att hon sitter på lördagens jumbobidrag med en ensiffrig totalsumma i poäng. Nåja, inte så mycket en gissning som en from förhoppning. Ner med Pling!
Caroline är på benen igen efter gårdagens krasch. Och Sofia ska tydligen ha ännu mindre på sig. Jag tycker personligen hon ska sluta bry sig så mycket om kläderna och istället se över sitt minspel. Sällan har jag sett en person se så sur och uttråkad ut när hon sjunger. Tur för henne att låten är så pass bra. Jag skulle dock vilja veta vad texten betyder, speciellt den där passusen där hon i delfinalen såg ut som om hon antingen var full eller höll på att somna.

Jag väntar med den stora förhandstippningen till i morgon.

Nej, nu går vi direkt in i luckan och upp till medaljörerna. Det här är alltså de låtar som jag allra helst lyssnar på. Bronset knips av en vinnarlåt som framfördes av de allra första dokusåpaidolerna, och den mörka är definitivt på min lista. Nej, inte den här listan, den där andra listan, den där med fem kändisar som man....ja ni vet, från serien Friends. Jamen tänk, vilket cirkelresonemang! :)

Lucka 34

Ja, jag vet att det är plagiat av ett holländskt bidrag från 90-talet. Det gör ingenting.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är missnöjd med toppen av din lista. :(

2009-03-12 @ 22:10:48
Postat av: P

Vilka är mer med på din lista? Är den laminerad?

2009-03-13 @ 15:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0