Julstress

Det vore synd att säga att den här muskelbristningen underlättade livet för mig så här i juletid. På fredag kväll bär det söderut till Skåne och jag har tre kvällar på mig att fixa julhandel och jultvätt och julpackning. Däremellan ska jag försöka att inte störas av julvärken och undvika attt bli beroende av min julmedicin. Men allra först blir det ett julbesök på jul-Soft för lite stämningsfull jul-Scrabble.

Och Tora har inte hunnit med att skriva någon önskelista, den lilla latoxen....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Latkossan borde det väl heta? Oxe är ju faktiskt pojke.

2007-12-19 @ 10:28:03
Postat av: matilda

jag saknar soft:(
får se till å få ett schema så jag kan komma förbi ibland iaf.

2007-12-19 @ 11:00:46
Postat av: Banjo

Vad heter hontalgoxar?

2007-12-19 @ 11:06:22
Postat av: Anonym

Lisbeth, Gunilla och Siv är de vanligaste namnet.
Greta har dock en tydlig uppåtgående trend.

2007-12-19 @ 12:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0