Mysmaximering

Ute kallt och frysigt, här har jag det gott.
Hemma sjuk för tredje dagen i rad, men nu känns det som den här räliga förkylningen är på upphällningen. På måndag är jag på banan igen.
Regnet smattrar mot rutan, och i köket sitter föräldrarna och slår sina kloka huvuden ihop över Svenska Dagbladets Nia. Jag har redan hittat KÖTTKVARN, så jag kan dra mig tillbaka och blogga lite.
Besök innebär alltid en ordentlig frukost hemma. När jag är ensam blir det inte riktigt av, och när jag väl sitter här mätt och belåten så kan jag först inte förstå varför jag inte alltid äter frukost hemma.
Svaret är enkelt; sällskapet. Jag äter inte frukost för födointaget (fast det borde vara just därför) utan för sällskapets skull. Det finns inget mysigare än ett par sömniga människor som sitter och äter och småpratar. Jag lever på mys.

Jaha, nu hittade dom också KÖTTKVARN. Då får jag nog återvända till köket.

De stannar tills i morgon.

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag har rullat (KÖ)TTKVARN.
Det var väldigt mysigt.

2007-12-07 @ 12:05:34
Postat av: Herr kassören

Är det att betrakta som en del av mysmaximeringen att Banjo-Herren gör reklam för Triumph underkläder så här i juletider? Banjo-Herren har tydligen icke följt de senaste diskussionerna på Betapet. Det är kvinnoförnedrande objektifiering och skulle Banjo-Herren verkligen vilja att det var hans dotter som visade upp de sedeslösa plaggen?

Postat av: Banjo-Herren

Det där senaste är Herr Kassören varmt välkommen att utveckla ytterligare....? Vad är Triumph underkläder för något?

2007-12-08 @ 18:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0