På ruinens brant

Några av er kanske märker att något försvunnit.
Egentligen var det synd på ett inlägg med den fantastiska titeln "Z - detta eftersträvansvärda läte" att det var tvunget att stryka på foten, men jag skrev det i uppgiven förkylningsdelirium. Jag bestämde mig i ett svagt ögonblick för att ge upp och gå hem, lämna walkover till höstseriekvartsfinalen som spelas på Soft i afton och dessutom skrev jag att jag var så sjuuuuuuk och så tröööööött och så uuuuuuupptagen så jag inte orkade blogga mer idag.

När jag läste det tänkte jag "Vilken mes! Så skulle varken Rocky Balboa eller Brian Boltano ha gjort!"
Bara tanken på att avstå från Soft för att jag råkar vara lite rosslig i halsen är ju löjeväckande. Nu får jag ta mig tusan släppa löken och komma in i matchen!

David Brandell eller vem det nu blir jag får möta bör darra i sina skoskaft, ännu har jag inte lämnat zonen. Jag höll snittet på två rull per match under gårdagskvällens spel på Ordspel.

Och när jag kommer hem ska jag blogga om matcherna så det kommer verka som ni är där allihopa.

Sen kommer jag förmodligen att vara klarvaken igen för ännu en sömnlös natt. Bring it on!!!!

Kommentarer
Postat av: matilda

stressade jag hamna på ikea istället hehe, inte särksilt nedstressande på nået vis men nu är den saken avklarad... (fy tusan för att flytta ni)

men väntar med spänning på rapport från soft och hoppas jag kan titta dit nästa tisdag även om flytten sker den 15 redan huvva!! annars så är det liksom jul snart så jag återkommer nog när ni minst anar ändå å en dag du johan då klår jag dig mohahahaha

2007-12-04 @ 19:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0