Tandisnoja

Typiskt alltså....
Här har man inte haft några problem med tänderna på tre och ett halvt år (bortsett från någon enstaka ilning då och då som försvunnit redan samma dag) och redan dagen efter att jag bokar tandläkartid så pajar det fullständigt. Hela underkäken ömmar och tandköttet sprutar blod när jag borstar tänderna. Jag slår vad om att inget hänt om jag inte bokat tiden och börjat känna efter.

När tandläkaren tittar ner i min mun så kommer man se dollartecken i ögonen på honom....

Nej, jag har inte varit hos tandläkaren på tre och ett halvt år, och när jag var där senast så var det första gången på sju år. Då gick kalaset på 2 100 SEK. 300 SEK per år i tandläkarkostnader är rätt OK, men nu lär jag inte komma så billigt undan.

Nåja, det är bara att bita ihop.
Nej förresten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0